Du vet du er…

 

…nådd en viss alder….

 

 

…når det ikke lenger bare er nok å kutte sjokoladen for å gå ned et par-tre kilo…
Det virker nærmest UMULIG å få av de Corona-kiloene som jeg spiste på meg pga “stakkars meg” osv…

Jeg er ikke så fryktelig overvektig at det gjør noe, men det er noe med å ha den vekta og kroppen man trives med.Jeg TRENGER jo ikke Å BLI overvektig heller. Og jeg pleier å stoppe meg selv før det er “for sent”… 😀 

Noen som har “hammer og meisel” for å få av sånt? Og spise mindre bare hjelper overhode ikke..
*rister oppgitt på hodet…

 

 

#vekt 

12 kommentarer
    1. Jeg merker og at det er vanskeligere enn før å få av noen kilo. Jeg har gjort små grep, som å bytte fra hel-melk til ekstra lett i kaffen, virker lite, men i det lange løp med to store kopper hver dag. Og jeg har lagt inn ekstra tur, og da mener jeg tur i høy fart med høy puls og svette 😀 Du vet vel innerst inne hva som må til ?

      1. Akkurat nå tror jeg kun trim hjelper! Mi drept mat og ingen snop har hjulpet men går treeegt. Nå gått ned 1,5 kg på sikkert 5 uker.. Saaakte. Jeg vil gå ned helst på 5 dager maks 😀 Det gjorde jeg før 😉 Ha en fin dag min venn <3 Klem

    2. Huff den vekta, den er faretruende høy jo høyere alder har jeg inntrykk av. Men noen klarer å holde seg liljeslanke livet ut. Det er ganske misunnelsesverdig.
      Jeg er heldigvis ikke på det verste akkurat nå, men jeg skjønner på en prikk hva du mener 🙂 Satser på at kiloene renner av med sommersola ♥
      God klem ♥

      1. Jeg er ikke overvektig, men har litt flere kg nå enn jeg liker. 3 igjen. Nå har jeg gått ned 1,5 på sikkert 5 uker, snakk om tregt 😀

    3. Har også samme problemet. Men etter å vært mye syk i det siste, men matlysten var tilstede…da begynte klærne begynte å bli for trangt. Så jeg trenger også meisel:)

      1. Jeg har ikke spiste NOE godt på flere uker…Eller jeg har noen tørkede mango, men det er det nærmeste snop jeg har kommet… Ikke is, ikke kake, ikke sjokolade…Bare treg mat, og lite av den… Men kun 1 kg har “løsnet” 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg