Effektiv shopping

 

 

Kalles det shopping når man kjøper julegaver? Når man er ute og handler til andre? Eller er det kun når det er sånn ego-tripp-handling det kalles shopping? 

Vel..uansett.. I dag har det ikke vært noe ego-tripp-shopping i alle fall. Jeg har vært på julegave-handel. Og snakk om effektiv altså!! 
Jeg hadde SÅ mange lure gaver på listen. Ting som jeg tror folk vil bli veldig glad for. Tenkt gjennom en del på forhånd, skrevet ned, og gikk til verket målrettet og bevisst. Fikk gjort ferdig nesten all handlingen i dag 🙂 Slå den da! Jeg som lå så langt etter med alt…

Jeg har ikke vasket en flekk i huset på uker…Så der ligger jeg etter. Men et sted må man jo begynne, og jeg begynte med alle GLEDENE som skal glede andre 🙂 I samme “slengen” traff jeg Kardansen og koste meg litt med henne. LITT gleder skal jeg selv ha også! Og det ble Karidansen <3

 

Startet forresten dagen med å JOBBE litt. Følte meg veldig flink. Det var skikkelig godt å få gjort det jeg gjorde, for jeg ligger VIRKELIG langt bak med jobb-saker, pga jeg har vært så mye syk. Nå fikk jeg “tatt innpå” litt 🙂 

 

 

I morgen blir en flott dag. Tvillingen min, Minmatgaleverden-Kjersti,  kommer til byen, og vi skal kose oss veldig <3

 

 

 

 

#shopping #julegaver #bloggere

10 kommentarer
    1. Da var du effektiv, men godt å være ferdig med det. Her er også gavene i boks, og mangler bare å levere de ut. Kos deg med Kjersti idag, – sikkert gøy når hun kommer på besøk! 💕

    2. Når man handler gaver til jul er det en tradisjonsrik shopping. Det gjør alle det. Er ferdig med det jeg og godt er det. Så nå er bare og vente på regningene i januar. En tradisjon det også. Her i huset må man leve på en smal fot i lang tid fremover, møte på møte blir utsatt men jeg håper det løsner på flere fronter i 2020. Ha en fin kveld.

    3. Tenker på gavehandel som shopping..ikke mathandling..hehe.. :)) Så bra du fikk unna en del gaver ..og at du koste deg sammen med Karidansen.. Fine bilder av fine bloggejenter her..blir nok veldig hyggelig med Kjersti også.. Stor klem til deg <3

    4. Kalles vel shopping det også … tenker jeg. Og vi shoppa på lørdag, drømmemannen og jeg. Det jeg ikke hadde klart å få med meg da jeg var ute på onsdagen. Så nå er alle gavene i hus, bortsett fra en, dermed gjenstår bare pakkinga og det gleder jeg meg til. <3 Har heller ikke noen spesiell julerengjøring her, det er det slutt på for mange år siden. Men det blir nok jul likevel tenker jeg. Kos deg.

    5. shopping er alt en får kjøpe på butikk ,om det er mathandel til helgen,egohandel eller glede til andre :=) skikkelig kjekt att du fikk unna det meste og i tillegg fikk kvalitetstid med Kari,jammen trengte du en opptur også nå

    6. Veldig godt å høre at du er i siget mot en bedre form 😀 Det går fort fremover mot høytiden. Tar det pent og rolig her, det blir jul uansett.. og det blir det for deg også .. brennsikkert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg