Eksplosjon!

 

Jeg har vært med i en eksplosjon i dag! Av farger og lyd. HELT utrolig! 3, 5 time hvor man blir bombardert med farger og lyd av beste art!

 

Jepp! Jeg har vært på Avatar 2 på kino. I 3D.
Avatar 1 har faktisk vært favorittfilmen min fram til nå. Og nå er det en til! 2- ern… 
Det er sikkert andre filmer som har innhold som er mer imponerende, mer filosofisk og gjennomtenkt, mer “utilgjengelig” og derfor mystisk og noe å skryte av å like. Men denne filmen er så VAKKER, skikkelig film-KUNST i mine øyne! Tenk hva de har fått til liksom! Den treffer noe i meg, den kreative og visuelle delen av meg. 

(Mine bilder fra filmen i dag. Uten3D- briller blir det litt rart på noen områder)

 

 

 

MEN…den har også en underliggende historie som vi absolutt kan relatere til mer menneskelige forhold: uenighet, å bli holdt utenfor, annerledeshet osv. Jeg gleder meg til 3-ern. 

Jeg har ikke vært på kino på sikkert 4 år, så dette var jammen en opplevelse 🙂

 

Har du sett Avatar?
Går du ofte på kino?

 

 

 

13 kommentarer
    1. Jeg har ikke sett noen av de, men er heller ikke så ofte på kino, – har vært mest barnefilmer de siste årene. 3D er ekstra kult! 😃

      1. Jeg er veldig sjelden på kino som sagt. Tror jeg så Avatar 1 på dvd faktisk. Og nå denne på kino. Ser mest på dvd vi her hjemme. Ikke mye kino nei 😀

    2. Har sett Avatar, helt fantastisk, veldig enig i alt du skriver. Jeg har fysisk format og skal ha oppfølgerne også 😜🥰🐰

      1. Vi har ALT fysisk her, så denne blir nok også fysisk 😀 Vi har filmer som andre har bøker i hyllene 😀 Ser dem igjen og igjen 🙂

    3. Jeg har ikke sett Avatar, verken 1 eller 2.
      Jeg går sjelden på kino og ser sjelden på kino. År mellom hver gang.
      Jeg er et bokmenneske. Mulig det ikke er en motsetning, men slik føler jeg det.

      1. Dvd er på video, dvd. Eller streame, hvis du er av den typen 😀 Den er så vakker så du burde se den :-)Skjønner hva du mener med bokmenneske. Men du MÅ ikke konvertere selv om du ser denne ene filmen. 😀 Du kan fortsette som bokmenneske etterpå 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg