Elvelangs..

 

En ualminnelig slakk dag dette. 
Våknet kl halv seks, egentlig ganske uthvilt. Sovner jo tidlig. Men i 9-tiden var jeg likevel skikkelig trøtt igjen. Holdt på å sovne på sofaen..

For ikke å ligge å sove HELE dagen fikk jeg dratt meg ut døra…

 

 

Ruslet en tur langs Akerselva, på jakt etter BRUS… Ja, hva slags kan du finne ut om du trykker på ordet.. 
Deilig med lite klær, tynne strømpebukser og kjole i dag. Anorakken bare i hånden. Og siden “midtrabatten” er litt vel synlig nå om dagen, er det veldig passelig med en caps i samme farge som både hår og kjole  😉

 

 

Deilig vær ute, og veldig, veldig grønt! Kjenner og ser det er vår.

 

 

Fikk kompliment for hårfargen min da jeg gikk innom “Kaffebrenneriet”. Sånt er jo alltid koselig 🙂 

 

Ellers har jeg sovet to timer på sofaen da jeg kom hjem. Fryktelig trøtt og vårslapp…

 

 

#tur #antrekk #kjole #vår

14 kommentarer
    1. Så herlig bilde av deg, og den superfine Desigual-kjolen! Jeg har jo maken, men har vokst litt ut av min. Sikkert pga korona… 😉 😀

      Godt med frisk luft, men man kan bli slapp av det også… I alle fall blir jeg det. 🙂

    2. Ikke alle dager som trenger å være på alerten…. 🙂 Det er vel litt av meninga med helga, at yrkesaktive mennesker skal samle opp energi 🙂

    3. Deilig med slakke dager også, men godt å komme seg ut av døra. Jeg har ikke vært ute i dag, hadde så mye klær som trengte å vaskes. Tok noen timer før det var klart. Så fin du er Frodith på alle bildene 😉

    4. Fin tur ser det ut til..og du var jo veldig fin med di klærne og kul med caps.. <3 Håper du føler deg uthvilt og "sprek" i morgen <3

    5. Fint langs Akerselva. Mye historie, kafeer og mye natur midt i byen. Det er en slags grønn oase som renner gjennom Oslo. Fine bilder fra en fin dag. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg