En begynnelse jeg kan like..

 

Noen begynnelser liker jeg godt. 
Du tror meg kanskje ikke? Jeg maser jo uavbrutt om hvor skummelt enkelte ting er i starten, og at jeg helst liker ting når jeg har VÆRT I DEM en stund…

Joda, det er sant det også.. 
Men NOEN begynnelser er bare gode. Som begynnelsen på nye år. Begynnelsen på en ferie. Begynnelsen på helga. 

Og i dag var både begynnelsen på dagen og på et nytt år skikkelig sånn som jeg liker det. En tur ved Hvervenbukta, med Anna – Lena, bestevenninnen min.

Måkeskrik og lukt av sjø. 
Vind i håret og sol i øynene. 
DET er en fin måte å starte 2019 på!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Har du hatt en fin start på det nye året?

 

#sjø #Hvervenbukta #tur #start #nyåret

25 kommentarer
    1. Så fine bilder, i vind og bølger! Her blåser det mye, og nå har det blitt litt kjøligere pga. nordavind, men skal visst bli mildere igjen.

    2. Nydelig flott og du er så fin i den hjemmehekla alvedrakten din <3 Starten i dag gikk supert, så ble det sjokkokulzer uten at jeg merka det men etter det gikk den fint igjen. Nå sitter vi og fikser filer og sånn til konsert 🙂 Godklæmme <3

      1. TAkk 🙂 Ååå, jeg gleder meg til konsert 🙂 Gøy å ha noe å glede seg til 🙂 Vet du om det er plass til mange på Krøsset? 🙂 Jeg har begynt å spise sjokolade igjen 🙂 Deilig med vanlig mage 🙂 KLemmer søsklemmen <3

    3. Så flott du er! Og nydelige bilder av flott natur. 🙂
      Dagen har vært rolig, innendørs med ferdigstilling av bilder, album og dokumenter for 2018. Har aldri vært så i rute før 😉
      Ute har det vært regn, vind og snø. Litt vondt i hals og hode, så det ble ingen tur ut i dag. En fin første dag! 🙂

      1. Tusen takk <3 Ja, det var fint ute i dag. Vi koste oss sånn 🙂 Greit å starte sånn. Og nå er det 3 dager før helg igjen 🙂 Det blir deilig med helg også, jeg har jo vært syk hele ferien..Klem

      1. Uff, storm er ikke så gøy. Blåste bittelitt her også, men ikke SÅ mye. Rolig nå. Håper du får bedre vær utover natten 🙂 Klem <3

      1. Tusen takk 🙂 Ja, jeg har heklet den selv. Men ikke brukt den mye 🙂 Den er i acryl, og litt tykk. Blir nesten en genser. Men elsker fargen. Ja, deilig dag <3 klem

    4. Hei og godt nyttår!

      Det er såååå fint der. Der har jeg gått mye med barnevogn 😀

      Ja en god start på det nye året er flotters!

      klem

    5. Fine bilder! Jeg har ikke vært ute annet enn å gå rundt huset og se hva stormen har gjort…:) Årets første dag er uværsdag og det er helt greit. Er litt å gjøre inne så…:)
      Må forresten ut og hente eldste sønn som kommer fra østlandet, tror de gruer seg litt til flyturen…

    6. min var bedre, pysj….sofa, te <3 Godt Nyttår……her er nemlig vært rimelig grusomt vær hahahaha ikkje fristende å gå til stranden 🙂

      1. Nei det skjønner jeg om det er drittvær. Jeg har vært hele jula i pysjen føles det som, så jeg er fornøyd med denne dagen og et par til , UTE..:-D Godt nytt år <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg