En dag i skyggen..

 

Det høres kanskje litt trist ut? Å tilbringe en dag i skyggen…. Vel, JEG har ikke vært i skyggen, det blir mer DU som får se min dag i skyggen..eller noe sånn..

 

Jeg tuslet ut i 11-tida. Skulle gå tur. Sekk og caps og det hele. Sto og ventet på tur-følget mitt i Birkelunden en liten stund…

 

 

Rakk akkurat og “plaske” litt i fontenen der oppe…

 

 

 

…før turfølget mitt kom..

 

 

Du kan jo gjette hvem det er som driver ablegøyer med meg på brua der?

 

 

Men så skjedde det noe… Var det krangling mellom disse to? Slåsskamp om lyktestolpen?

 

 

Neida…Bare litt posering..

 

 

Fikk tid til litt takeaway-kaffe og pause på en benk også. I ly for den kalde vinden var det skikkelig deilig 🙂

 

 

 

Min dag i skygger, gjorde lørdagen lys og lett. Det finnes ikke skygger uten sol må du huske. 🙂

 

 

#skygger #skyggefoto #lørdag

12 kommentarer
      1. Blir bare et par timer ute av gangen. Det er ikke så lett å være ute i MAAANGE timer lenger. Det er ikke bare å stikke innom en do på cafe liksom, for de er stengt. Så det begrenser seg litt..

    1. Så mange kreative skyggebilder! Tror det må være Karidansen du har med deg. 🙂 Jepp, alltid sol når det blir skyggebilder, – bra å passe på nå, for til uka snur været her.

      1. Ja, jeg spretter ut så fort det er litt sol. Får se om jeg klarer å få meg en BITTELITEN tur ut i dag også. Må handle noen småting. Søndagsåpent på matbutikkene her. Kjøpe litt mat og og litt vitaminer 🙂 Åå, blir det kaldt igjen nå. Synes det var kaldt og kjipt allerede nå.. 😮

    2. Du verden hva dere har fått til i dag… Måtte bare lure meg til noe jeg fant etter å ha scrolla gjennom masse bilder… 😛 Ha en flott helg videre 😀 Legger ut om lit…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg