En dag som forsvant..

 

I dag har jeg vært syk rett og slett.
Fant ut at det ble for “vanskelig” å være syk hjemme, ordne med vikar etc. Så jeg gikk på jobb. Litt som i en boble, med dundrende skallebank,underviste jeg på fjernundervisning. Da sitter jeg alene nede i en kjeller, litt utafor verden, så det GIKK.

Kom hjem. La meg. Og har sovet til nå. 
Har egentlig vært alene i hele dag på en måte.

 

 

Da er det hyggelig å tenke på timene med Annebe i går. Hun hadde fått noen fine bilder. Det gjelder å ha kamera, og ikke bare mobil tror jeg. Ønsker meg nytt kamera. Disse bildene er hennes 🙂 

 

 

Det er noe med lyset her, for så mørkt hår har jeg da ikke 😀

Litt rart med dager som bare blir borte…Rett og slett forsvinner..

 

Har du gjort noe hyggelig i dag?

 

 

 

#syk #gårsdagen #alene

30 kommentarer
      1. Vært syk og hjemme i dag 🙁 Men er litt bedre nå. Skal komme meg på jobb i morgen. Skal prøve meg en tur ut å lufte meg litt nå.

    1. Det er masse møter for meg for tiden. Fikk en telefon i går som resulterte i at på fredag må dra et stykke på et møte håper det klaffer. Vil være tidlig slik at jeg finn ut hvor det er. Bra at du gikk på jobben og fikk gjennomført fjernundervisning. Det er skummelt ute nå litt kaldt og til samme tid varme i lufta.Bør kle seg godt.

    2. Uff, ikke noe gøy å gå på jobb når man er syk, men iblant må man. Jeg tar også bilder med mobilen, men burde hatt et kamera. Igår var jeg først på jobb og så stekte jeg opp et fat med medisterkaker. De hadde tilbud på medisterdeig, så da passet jeg på å kjøpe. Ønsker deg masse god bedring! 🤗

    3. Ååååh saaakers deg <3 Masse, masse god bedring <3 <3 Ikkeno gøy å være syk og attpåtil må på jobb. Burde blitt under teppet med storfluffy pute i dag du. Var akkurat innom annebe og så bildene maskin fine <3 klemme og håper du er frisk til fredag <3

    4. arghhhh trasigt å bli syk,men ønsker deg masse god bedring.Noen ganger er det sikkert ikke lett å få en vikar på sparket,men husk å ta vare på deg selv :=) jeg har vært i Volda og trent styrke hos fysioterapaut i dag :=)

    5. God bedring. 😊😘 Jeg har i overkant mange slike dager som bare forsvinner… Men har gjort noe koselig i dag. ❤️ Eller gjort og gjort. Vi har besøk av sønnen min og han har spist middag her. Det er VELDIG koselig.

    6. Masse god bedring 🙂 Men du gir deg ikke 🙂 Med flinke jenter så går det bare bra, uansett åssen farge de har på håret 🙂

    7. Jeg sov ikke i natt jeg så jeg har gått i «svime»..Tar på med sånne bloggtreff..hehe.. Håper du er bedre nå.. 💗 Var skikkelig trivelig å møtes..jeg visste jo at det ville bli hyggelig da.. Er nok veldig «hardt» lys på bildet..ganske mørk jeg også..Blei litt sånn Bli ny som vi snakka om det her…hehe.. Klem og fortsatt god bedring 😘

      1. Takk 🙂 I Dag ble jeg hjemme med skallebanken. Lei av å være på jobb med vondt hode. Nå skal jeg lufte meg litt, få inn litt frisk luft i lungene. Kanskje det hjelper litt 🙂 KLemmer <3

    8. Ser ut til at dere har kost dere masse! Leste et innlegg på bloggen hennes tidligere i dag om at dere var sammen og hun skriver så koselig om deg!

      Jeg har hatt besøk av ei venninne i dag.

      1. Så koselig du har hatt besøk av venninnen din. Det hjelper nok på litt på humør og alt <3 Håper det går bra med deg denne uken <3klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg