En ekte viking?

 

 

Vel sånn i utgangspunktet er jeg nok veldig lite lik en viking. Ganske så fredelig, hater å isbade, ikke noe spesielt inne i sånne blodritualer osv. Ikke spesielt fan av menn med skjegg heller… 
Men menn med langt hår derimot har liksom vært min “greie”. Hr Frodith var ganske så langhåret da jeg traff han.. 

Men nå handler det altså om MEG… 
Jeg liker å se ut som jeg er “bittelitt” tøff, selv om jeg er snill som et lam og pinglete som all verdens reddharer samlet i EN..  Så nå har jeg skaffet meg “brynje”…. Eller noe som likner.. Litt sølvpreget topp..

 

Passer jo bra til min “Lagherta Light”- frisyre.. Eller kanskje det egentlig er “Ragnar Lodbrok Light” 😉 

 

 

 

Nå skal jeg spise middag.. Kylling… Og den skal IKKE spises rå, hvis du lurte 😀 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg