En energigivende dag

 

 

 

Kom meg etter litt vind, bokstavelig talt, bort til bestisen på besøk. Hun er ikke helt i form om dagen, så det var viktig å dra på besøk. En annen venninne av henne, som jeg også kjenner godt, var innom. Kjempekoselig!  Det ble et skikkelig “kaffe-slabberas”. Masse skravling, mimring og oppdatering om nytt, og litt kokosboller. En dag fylt med energigivende samtaler. 

Nå har jeg pakket kofferten, for i morgen er det full fart mot Gøteborg med Karidansen 🙂 Kofferten er full av badedrakter, treningstøy, rotter, nettbrett, kjoler og kose-klær. Dette blir bra!

 

 

 

 

#lørdag #besøk #kokosboller #energi #vennskap

6 kommentarer
    1. Håper det bli en fin tur for dere. Det ble opera på meg i Oslo i går på Gamle raadhus. Noe du var nylig på leste jeg her på bloggen. Det passa bra for meg i går på flere måter og det var en fin opplevelse. Det er greit av og til men ikke for ofte. Før jeg dro innover ble det nye sko og det var deilig. Er tidlig oppe – la meg langfra seint i går kveld. Det er greit nok for min del. Ha en fin dag.

    2. Det er koselig å kunne besøke sine venninner både på dårlige og gode dager ❤
      Dere må kose dere masse i Gøteborg 😊😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg