En energisk Duracell-kanin…

 

 

Hei og hopp! I dag har jeg vært som en Durcacell-kanin. (nesten…litt overdrevet). Våknet klokken 3, og har jeg litt å tenke på så er det jo plent umulig å sovne igjen. Sto opp likegodt. Sånn halvveis… Lå og slarket på sofaen med tv-en på, og hørte på veiarbeidene på utsiden. Ganske så klar for å gå på jobb egentlig! Kjenner jeg har mye energi og et lett hode om dagen. 

Har fått gjort masse i dag på jobb, av forskjellig slag. Veldig fornøyd med dagen 🙂 

 

Da jeg kom ut døra var det sol og glede også. Våren har kommet og jeg gleder meg til å få luftet alle kjolene mine. De nærmest “skriker” etter oppmerksomhet inni skapet der! De som ikke “får lov” å komme ut på vinterstid…

Men i morgen er det kjole -fredag, så jeg regner med EN av dem kan “vente seg”… Blir nok denne 🙂 

 

 

 

Elsker den kjolen. En sommerkjole, i vinterfarge. Den er svart i bunnen. Perfekt med tjukke strømpebukser og vintersko til.

 

Nå hviler Duracell-kaninen. Og du vet at da er det kokosboller i labbene. Litt godt må en Duracell-kanin ha etter sin “energiske hopping”.. Kan ikke BARE spise chia-pudding heller 😉

 

 

Skal du ha kjole på i morgen?
Har du full-ladete batterier om dagen?

 

7 kommentarer
    1. Kan det være mars som genererer fart og energi? Jeg har litt tro på det. Vår i lufta, som også vises på gradestokken gjør noe med både det indre og ytre.

      Nå kan det jo tenkes at det ikke er like vårlig på Østlandet som det er på Sørlandet om dagen. Men det er da tross alt det indre som teller, ikke sant? 🤗🤗

      Fint at du føler energien strømme på, til alle døgnets tider så å si!

    2. har faktisk hatt en fin dag jeg også i dag :=) selv om jeg ikke er duracell .Blir ikke kjole på meg,er ikke så varmt her inne i fjorden ennå,men kokkosbolle skal eg finne meg,der mindte du meg på att jeg har kjøpt en pakke med 12 stk i :=)

      1. 12-pakningene får bein å gå på i nærheten av meg 😀 Nei, SÅ varmt er det ikke her heller. Men her er det tjukke strømpebukser, og genser over når jeg er i farta. Inne er det varmt uansett 🙂

    3. Kjempeherlig og koselig blogginnlegg 🙂

      Den kjolen er kjempefin på deg, og du kler den. Selv har jeg blitt mer og mer glad i å gå i kjoler, og jeg har kjøpt meg 3 kjoler i 2020 🙂

      Ønsker deg en kjempefin torsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg