En eventyrlig hverdag til tider

 

Da er hverdagen igang igjen. 
Etter sykdom kommer hverdag …Ha-ha…Neida, jeg har jo hatt ferie, selv om jeg var syk.. Men nå er den harde virkeligheten i gang igjen..
Det blir et par uker med litt sånne saker som jeg IKKE liker. Uforutsigbarhet, ukontrollerbart, ikke så INNØVD som JEG liker.. 

Men SÅ…. Så er det eventyr -uke!!
Og det blir supergøy. For jeg er jo så heldig å undervise i drama og rytmikk.  Da blir det “De tre små grisene”, eller noe helt annet. Det er ikke klart ennå.

 

 

 

 

 

 

Det er jo ikke JEG som skal spille trist, sint, redd eller snill “syltelabb”…

ELLER

Lur, slu og glupsk ulv….

 

 

 

Men det skader jo ikke akkurat å være litt engasjert lærer heller!! 😀

 

Jepp, en sånn uke kan jeg like. Da er JEG i mitt ess. 
Så kan de andre være flinke i oppgaver som krever “mentale perlekjeder og foldeskjørt”, altså den formelle delen.  

 

 

#eventyr #teater #engasjement #undervisning

 

 

13 kommentarer
    1. Ergerlig å være syk i juleferien! Likevel er det godt å slippe å være syk når jobben begynner igjen, og elever og kollegaer er helt sikkert glade for å ha deg tilbake!

    2. Godt nytt år. Etter festen kommer pesten,,jeg mener hverdagen igjen. En noe treg start men det går seg til, man har da opplevd motvind før. Det var endel som var syke i jula, en svoger av meg hadde feber så man bør passe seg. Er trøtt her jeg sitter men det kommer av at jeg sov veldig lite sist natt. Så det blir snart senga for min del. Ha en fin kveld.

    3. Du skal se det som ikke er så gøy går ganske glatt når du har noe annet å glede deg til 🙂 Du passer perfekt til skuespill 🙂 Ungene er jammen heldige <3 Str god klæm <3

    4. Dumt du ikke var bra i jula..men fint du har noe å glede deg til på jobb 🙂 Skuespill og drama passer nok perfekt for deg ja.. Du er jo så dyktig på utrykk og formidling… Kule, fine, morsomme, skumle og rare bilder..hehe.. Klem og fin kveld til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg