En fantastisk fridag

I dag har jeg stått på må jeg si!! 

Starta ut i fullt firsprang mens det enda var småmørkt ute. Fant dette flotte treet på veien til Ekebergparken. Pyntet med røde, lysende hjerter. 

 

 

 

Møtte Mammaen til Lille Supermann kl 09:30 der oppe, etter å ha besteget en topp. Jeg blir HELT ferdig av de bakkene opp mot Ekeberg-“fjellet”. Puster som en hval når jeg er framme. Fikk “hentet meg inn igjen” før Mammaen til Lille Supermann kom. 

Ble opptatt av å få filmet det HODET der oppe, det er jo ganske spesielt 🙂

 

 

Bare se på filmen under her:

 

 

 

 

 

 

 

Fikk noen fine timer med Mammaen til Lille Supermann der oppe. Var lenge siden vi hadde sett hverandre. Mye som skulle sies. Godt å være sammen. Vi spiste lunsj ute, for det var stengt over alt. Det gjorde ingenting. Vi hadde kledd oss. 

Jeg har fått trim, masse frisk luft og fått snakket med en veldig, veldig god venn <3

 

Ellers har jeg fått gjort masse fornuftig etterpå. Kjøpt ting som måtte kjøpes, sendt ting som måtte sendes, snakket med folk som burde snakkes med, spist ting som absolutt burde spises. 
Så jeg er rimelig fornøyd med dagen i dag må jeg si! Snart ferdig til jul til og med 🙂 Er det ikke DET vi driver med alle sammen nå? Blir ferdige til jul? På hver våre måter?

 

#tur #ekebergparken #vennskap

4 kommentarer
    1. Å så deilig med en sånn tur da! Godt å få skravla litt! Jo – det er det vi jobber med – å bli ferdig til jul….! Men – jeg er jo ferdig jeg da! Klemmer <3

    2. Er det hodet ganske nytt? Kan ikke si jeg la merke til det når jeg var der i fjor høst. Den skulpturen jeg liker aller best der er engelen som sitter på toppen av trappa helt i enden av parken. Den er så vakker fra ene siden, men forvandles til skjelett når du passerer. Det er ganske fasinerende dette liket som ligger dekket til nede ved veien også. Tror jammen jeg må ta meg en tur dit for å titte i romjula kanskje…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg