En fantastisk “lekeplass”…

 

 

Området rundt Akershus Festning innbyr massivt til fotoshoot må jeg innrømme. Det er herlige murvegger man bare MÅ ta bilder ved. Gul mur, grå mur, rød mur…ja stort sett mye MUR… Det blir ofte en fin bakgrunn for portretter og modell-lek-bilder..

 

 

Gleder meg til våren, når kjolene skal få luftet seg i fine omgivelser 😀

 

 

Snøen ligger jo fremdeles rundt forbi på disse fotoshootene våre, og LITT kaldt er det jo. Jeg har en fin kjole som absolutt trenger en visning, men den ORKER jeg ikke ta på nå i kulda… Hvertfall ikke RIKTIG ennå…Men hvem vet? Til uka er jeg muligens klar som et egg 😉

 

 

 

Lag deg en vakker dag!
Det skal jeg. 

To dager igjen, så er det GØTEBORG!! 🙂 🙂

 

#fotoshoot #outfit #modellek #

 

 

 

 

 

9 kommentarer
    1. Murer er fine som bakgrunn og tar ikke fokuset vekk fra motivet. Åh, bare to dager igjen og kanskje det blir flere sommerkjoler etter å ha vært der. ☺️

    2. Flotte bilder i et flott område 😀 Har jo gått en del rundt der men er lenge siden. 🙂 Har ikke rukket innom bloggen på noen dager, og da makter ikke jeg å komme gjennom alle innleggene 😛 Langt mindre å lage noen selv 😀 Men det går bra )

    3. Ja, murer er fine bakgrunner til mange typer bilder. Og du er heldig som har denne lekeplassen tilgjengelig 🙂
      Fine bilder av deg også. Du er den fødte modell ♥

      Her er kjolen på litt i helgene, eller hvis jeg skal på noe. Har mange vinterkjoler, som jeg liker bedre enn sommerkjolene akkurat nå for tiden. Men sånn ellers gleder jeg meg masse til vår og sommer ♥

      Kos deg masse med tur til Gøteborg 🙂
      Klem ♥

    4. ja slike murer kan jo bringe en til varme steder :=) snø har vi ikke men kjolen frister ikke helt ennå alikavel,i dag blir jeg hentet med taxi,har time hos fysioterapaut,hva annet jeg skal finne på får dagen vise,du må kose deg med dagen din :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg