En feiende flott dag må jeg si!!

 

 

 

Etter en kort arbeidsdag var det klart for tur med Anna-Lena. Kledde meg godt. Ser kanskje ikke sånn ut, men overkroppen fikk i alle fall fleece, tynn dunjakke og anorakk før jeg freste ut døra..

I sekken var gave, kake og Salt og Pepper.. De klarte å snike seg med i et ubevoktet øyeblikk. Tror de fikk med seg at jeg hadde kake i sekken…

 

 

De passet på å trimme litt mens jeg ventet på Anna-Lena…Og det var jammen greit, for når de tilbringer mesteparten av turen i en sekk, kan de bli litt uregjerlige når vi setter oss. Så en joggetur underveis var ikke dumt…

 

 

 

 

Vi gikk til Ekebergparken i nydelig solskinn. Litt små-kjølig, men vi hadde rimelig godt tempo så var varm nok da vi kom fram.

Kake og smoothie i sola. Daim-kake i hver sin boks, og medbrakte skjeer..

 

 

Gaven var et overfylt påske-egg…Eller påske-egget var egentlig bare emballasjen, for midt i egget hadde jeg stukket et gavekort hos frisør. Det er jo ikke mye vi kan kjøpe nå med alle butikker stengt, og det er ikke mye vi får lov å gjøre her i byen. Men å gå til frisøren kan vi fremdeles, så jeg tenkte det var lurt 🙂  Jeg elsker å lage sånne overraskelser!

 

 

 

#bursdagsfeiring

 

10 kommentarer
    1. For en koselig gave! Heldig er de som har deg til venninne. ❤️ Jeg var just borte med en hjemmestrikka buff/hals/skjef eller hva det kalles, og et pannebånd, til en venninne som hadde bursdag i går. Vi har ikke for vane å gi hverandre bursdagsgaver, da vi gir felles fra hele syforeningen. Men ho her er litt spesiell og betyr mye for meg.

    2. Så kos bursdagsfeiring med kake, herlig gave og tur, – omtenksom venninne du, Frodith! <3 Nydelig vær vi har nå, bare å nyte så lenge det varer. Meldt kaldere og snø, men sola varmer heldigvis mer og mer når den er framme. Ha en fortsatt fin fredag! 🙂

    3. Du er søt du som gir slike gaver til dine nære venner. For en dag det har vært med mye sol men det er meldt ymse vær i helgen så ikke legg bort topplua enda. Om 4-5 uker er det mc-vær og det er flere enn meg som er frem til det. Før det så skal jeg sykkle litt igjen. Har ikke blitt noe i vinter pga hjerte men det har jeg koll på og håper det går bra. Nå er det kveld og jeg kom nylig hjem fra mine foreldre. Er der en gang i uka, noe de setter pris på. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg