En fin avslutning på dagen

 

Etter en noe trasig morgen, hvor jeg følte meg både småsjuk og drittlei, tok dagen seg rimelig godt opp etterhvert. Jeg har jo noen fantastiske kolleger som gjør dagen ganske så fin selv når man starter ut dårlig.

 

At jeg skulle på middag med Mammaen til Lille Supermann og Oslopadda etter endt arbeidsdag var jo en skikkelig gulrot også.

 

 

Det ble kjempekoselig! En herlig avslutning på dagen:  Mammaen til Lille Supermann, Oslopadda, kyllingfilet med pommes frites og tilbehør, og et stort krus kaffe. Slabbedask-Frodith fikk i seg litt mat “ute” i dag også 😉

 

 

 

 

Har du hatt en bra dag? 

 

 

#restaurant #vennskap #kolleger

7 kommentarer
    1. Å så koselig! Deilig å gå ut og spise innimellom! Dagen idag har vært mye styr…… kanskje jeg må finne på noe kos som premie i morra når arbeidsuka er nesten over….. 🙂

    2. Ja, faktisk, så var dagen min i går veldig bra, selv om jeg bare tusla rundt med Jonas aleine. 🙂 Koselig å ut med venninner.

    3. Du har nok hatt en mye bedre dag enn meg, som våknet i natt med omgangssyke. Jeg syntes ikke det akkurat nå, men det er koselig å gå ut å spise med gode venner 😊

    4. Tannlegen ringte og jeg fikk bytta den timen jeg hadde i dag. Like greit det. Ellers har dagen vært grei. Det ble vinter igjen og kaos på veiene. Så det blir nok litt måking seinere i uka. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg