En frisk og glad dag!

I dag har jeg kost meg sammen med Karidansen! En forfriskende dag, med opphold, små varmegrader og litt blåst. En perfekt dag for en liten photoshoot. Vind i skjørtet.. Vind i håret… 

Litt trim har det også blitt, vi vandret noen skritt rundt i byen. Tok matpakken på Operataket. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg har fått verdens fineste gave av Karidansen, en bursdagsgave. Enda jeg ikke har bursdag før i mai. Men gaven skal du få se senere. Den var helt fantastisk flott <3

 

Jeg er en heldiggris altså, som har hatt en så flott dag 🙂 

 

 

Hva har du gjort i dag?

 

 

 

#byvandring #photoshoot

6 kommentarer
    1. Se der ja.. to flotte og glade jenter på Operaens tak 😀 Utrolig artig å se dere i farta igjen.. et brennsikkert vårtegn og håp om bedre tider 🙂 Tusen takk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg