En fryktelig skummel uke

Vi er midt i en skummel uke nå… Ferdig med Halloween ja…og jeg feirer ikke det uansett. 
Nei… her er det skumle saker på jobb. Og jeg er midt i det hele, med viltre, skumle flaggermus og monstre av alle slag… Ja, jeg mener så klart elevene 😀 JEG koser meg, og jeg tror barna koser seg. Og elevene snakker mer og mer tegnspråk, så da gjør vi vel jobben vår 🙂 

Det er fryktelig hektisk, så det blir ikke ork til så mye annet… 

 

Sees mer til helgen igjen!

 

Har du opplevd noe skummelt denne uken?

 

 

4 kommentarer

    1. Så bra at det blir praktisert tegnspråk mer og mer og skumle ting engasjerer kanskje også 😀 Du engasjerer og da blir det liv da vettu 🙂

    2. Det skumleste jeg har opplevd denne uka må vel være det skumle bildet av deg 😅
      Så fint at skumle saker engasjerer elevene og får dem til å bruke mer tegnspråk! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg