Vi er midt i en skummel uke nå… Ferdig med Halloween ja…og jeg feirer ikke det uansett.
Nei… her er det skumle saker på jobb. Og jeg er midt i det hele, med viltre, skumle flaggermus og monstre av alle slag… Ja, jeg mener så klart elevene 😀 JEG koser meg, og jeg tror barna koser seg. Og elevene snakker mer og mer tegnspråk, så da gjør vi vel jobben vår 🙂
Det er fryktelig hektisk, så det blir ikke ork til så mye annet…
Sees mer til helgen igjen!
Har du opplevd noe skummelt denne uken?
4 kommentarer



Hihihi – jeg sier det igjen, du må være verdens beste lærer <3
Så flink du. Ungene må da elske dette. Mye kan være skummelt i hverdagen ja, men vi får ta det med humør. Klem til deg 🙂
Så bra at det blir praktisert tegnspråk mer og mer og skumle ting engasjerer kanskje også 😀 Du engasjerer og da blir det liv da vettu 🙂
Det skumleste jeg har opplevd denne uka må vel være det skumle bildet av deg 😅
Så fint at skumle saker engasjerer elevene og får dem til å bruke mer tegnspråk! 😉