En “gammel hippie”…

 

Jeg omtaler meg jo selv som en “gammel hippie”. Med det mener jeg jo selvsagt ikke at jeg er GAMMEL… He-he..Men det er vel noen som dukker opp som hippier i dag også av litt “nyere” art, og jeg kan ikke skryte på meg det liksom.

Jeg er den gamle sorten “hippie” på et vis..Selv om jeg heller ikke er av de FØRSTE, jeg var tross alt bare 4 år da 70-tallet satte i gang for alvor..

Men noe må det ha gjort med den unge Frodithen, å vokse opp på den tida. For her er det flower-power, fargerike klær og ubarberte legger, både på utsida og egentlig i “ryggmargen” også.

Jeg tror på å marsjere i demonstrasjonstog med blomster i hendene mot stormakta, selv om jeg ikke gjør det så mye lenger. Jeg tror på å “snakke folk snille” med kjærlighet. Jeg tror ikke at det går an å “skyte folk snille”. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Men ellers er jeg jo veldig moderne og ungdommelig.. Jeg har jo blogg til og med 😉

 

 

 

 

(Jeg fant ut at dette innlegget også fortjente en liten reprise. Spre kjærlighet!)

 

 

#hippie #fredelig #flowerpower #desigua

17 kommentarer

Siste innlegg