En god latter forlenger livet…

 

Ja…det har jeg hørt i alle fall: “En god latter forlenger livet”. 
Det betyr altså at hvis jeg ler godt og skikkelig mye så er det fare for at jeg blir skikkelig gammel?

Hvor gammel vil det si da?
Er det sånn at jeg forlenger noen minutter pr latterkule? 
Er det mulig å regne ut hvor mange år man legger til livet,  hvis man bare har noen hysteriske hikst pr dag? Og igjen: Hvor gammel ønsker jeg egentlig å bli?

Det ble noen reale latterkuler i dag i alle fall… Sånne hvor tårene renner litt… Og alt skyldtes Karis og mitt forsøk på å se litt “pene” ut. Det var plent umulig i dag!! Ikke all verdens knipsing ga ønskede resultater… Øynene ble skeive, et smalt og et åpent, rynkene ble mange, lyset var feil og posene under øynene hos meg ga ingen “modell-look”, og veldig langt fra pen. Vi PRØVDE… men jo hardere vi prøvde, jo rarere så i alle fall jeg ut i dag. Og sånt blir det latterkuler av..

Til slutt bare ga vi opp, og tok “fjasebilder” i stedet for. 

 

Regner med jeg la ca 4 måneder til livet i dag, takket være timene med Karidansen…

 

Men sko fikk jeg kjøpt! Så hvis været vil i morgen, og kroppen og hodet mitt, så blir det ut å løpe 🙂 

24 kommentarer

Siste innlegg