En god latter forlenger munnen…

 

Er det ikke sånn ordtaket går…?
Eller nei… Men …forlenger livet?

 

Jepp…jeg tror begge deler. Og når jeg treffer Karidansen er det lett å le.. Hun har en herlig humor, og plutselig kommer det noen morsomme vinklinger på ting, som gjør at jeg må le… Ikke bare sånn trekke munnen til siden. Men virkelig le så munnen blir lang og glad 😀

 

 

 

Og i dag traff jeg Karidansen igjen. Et par timer på Kaffebrenneriet, med chiapudding av ymse slag, en kaffe, gode samtaler og litt hysterisk fnising er ganske deilig etter en hektisk dag på jobb.

 

Og for liksom å avslutte på Frodithsk og Karidansen-vis så fikk vi tatt oss en aldri så liten fotoshoot. Jeg måtte jo vise Karidansen det lille “hullet” mitt med den fine grafittien. 

 

 

Jeg ble mest stående å le hemningsløst der inne i “hullet” i dag, så det ble ikke mange bra bilder.. Men moro var det.

Vi planlegger en litt større fotoshoot om ikke så lenge. Håper det bare kan bli litt varmere snart, for nå har vi frosset nok for i vinter synes jeg 😉

 

#kari #kafe #latter #fotoshoot

6 kommentarer
    1. Befriende å ha sånne gode venner hvor latteren sitter løst og man ikke trenger å være så høytidelig.
      Er veldig glad i Karidansen jeg også ♥ Bare så synd at jeg bor på en annen kant av landet 🙂
      Nå er vi nok alle steinklare for vår og varme. Så hvis vi alle krysser fingrene hardt i kor, så kommer den nok 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg