En halv meter lengre..

 

 

 

Tenk at dette skulle bli et “daglidags” syn!
Jeg på vei til trening på andre siden av byen, med treningsbag og yogamatte…
Ja…det er kanskje ikke HELT dagligdags ennå, men vi er snart der. Lover!

 

 

 

Klarere kan man vel ikke bli! 😀 

 

 

Etter mye strekking i alle retninger er jeg sikkert en halvmeter lengre…NEI, ikke bare høyden. Armer, bein.. det meste er strukket til “bristepunktet”
En del øvelser var rimelig vanskelige når man ikke har EN muskel i kroppen. Noen armer og bein skulle holde kroppen oppe, mens vi strakk og bøyde på de andre.. Nesten umulig innimellom.
Balansen er det også rimelig dårlig stelt med her, og når vi skal stå på ET bein, med armer som “fly” og andre beinet bak på ryggen, ja da skal jeg love det blir mer latter enn det blir balanse fra min side i alle fall .. Fikk da likevel til NOE!

 

Tror vi ble enige om at dette var en “ekte” øvelse som vi hadde gjort i gruppetimen. 
Magemusklene, som IKKE finnes, skulle holde oppe kroppen slik i kanskje 2-3 minutter, mens vi dyttet og strakk.  Høres kanskje ikke lenge ut, men prøvd DU da!!  Det ER lenge!! 

 

 

Regner med jeg blir litt støl i morgen. Kroppen er litt “overrasket” over at jeg skulle begynne å bruke den, så den sier jo så klart i fra. Men på sikt er det til det beste for den, så litt “mishandling” får den tåle i starten 😉

 

 

#trening

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg