En hårete forbannelse!


Nå har det seg sånn at jeg har kommet inn i en ond sirkel når det gjelder hår…En slags hårete forbannelse.. 

I lang tid har jeg slitt med “brusete” hår. For etter å ha kommet ut fra dusjen, og latt det tørke seg tørt selv, så ser det SÅNN ut…

 

 

Eneste måten å miste litt av “bruset” er å bruke rettetang… SÅ da gjør jeg det da, for jeg liker GLATT hår… Og etter å ha holdt på en stund ser jeg altså rimelig glatt ut….

 

…en stund….

For når det har gått noen dager, slik at det er på tide med en liten hårvask igjen…eller det bare har regnet BITTELITT, så ser jeg SÅNN ut igjen..

 

 

Og da er det bare pån igjen… Skjønner??

 

 

Altså jo MER “brusete”,  jo mer tang… Og jo mer tang, jo mer “brusete” blir det!

“Men etter frisør-timen….DA blir det bra vel? 
Jeg så deg jo med så glatt hår her om dagen atte! HELT friskt og fint, og uten så mye som en liten krusing nederst på hårstrået en gang. NÅ er du vel helt kvitt alt “bruset”? “

 

 

Pøh!!

Det stemmer at jeg så sånn ut akkurat når jeg kom ut fra frisøren. Så lenge DE har vært i håret, med sin “mega-sterke” rettetang, sine styling-remedier, sine kurer og shampoer, sine “magiske fingre” muligens…, ja DA ser jeg sånn ut…

 

Men etter første egne hårvask, med lufttørking og NULL rettetang… da ser jeg SÅNN ut….IGJEN..

 

 

Og da er jeg jo ikke så veldig fornøyd akkurat… Snakker om friskt og glatt hår ja.. My ass! Tar nok LITT lengre tid ja..

Men etter litt egen jobbing med MIN rettetang får jeg i alle fall skikk på det, sånn at det ser ut som ca sånn som jeg så ut FØR frisøren…

 

 

Helt greit 🙂 Men med litt finere farge.

 

Men altså en liten evig forbannelse…en håret en…. 

 

#hår #forbannelse #frisør

11 kommentarer
    1. Ja jeg også liker best å« kontrollere »håret med rettetang, enten bølge det eller rette det ☺ nydelig farge du har på håret 😍

    2. Hihihi…. jeg syns jo du er så fin med de krøllene….. stønn, men sånn er det vel – en liker det ikke sjøl, men “alle” andre gjør…. klem <3

    3. Halloen på deg! SYnes godt du kan la håret bruse rundt hodet jeg da 😀 Fint med volum i håret selv om du da kler begge deler 😀 Det finnes noe som ROER håret – kjøpes hos frisøren………….. som jeg bruker…….. men så har jeg krøller uansett da og slipper glatte det. Den glattetangen sliter veldig veldig på håret……………. så kanskje du skulle bruse litt istedet???

      God klem fra meg til deg 🙂

    4. Kjenner meg absolutt igjen hahahah men det er pga håret er slitt av farging osv. Så rettetang er eneste måte å få det rett. Neste år skal je gtil vietnam og da tar jeg permanent stritt hår behandling der som koster meg kanskje 400 kr for full behandling og kuring 🙈

    5. Pjuhhh.. alt man går glipp av av hårstell 😀 Jeg har prøvd å få frisørere i det ganske land til å klippe meg høy&mørk,, men ikke svarten at noen har fått det til ennå.. .sukkk

    6. måtte smile litt her,dette er som meg i mine unge tennårstider,jeg mislikte så all krusingen men min mor mente jeg var så fin med det lange håret,en vakker dag i 9 klasse snek jeg meg til en frisør i matpausen :=) min mor tilgav meg aldrig det ,men jeg har vært fornøgd siden med mitt korte hår hi hi ,synes du kledde både stri hår og litt krusinger jeg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg