En helt vanlig onsdag

Noen ganger er VANLIG ganske deilig.
At ikke ting sklir så voldsomt ut, verken den ene eller andre veien. Jeg synes vanlig er ganske ok mer enn bare noen ganger til og med. Liker vanlig jeg faktisk.

 

 

Jeg har vært på jobb, og har truffet flere kollegaer.  Tenk det da! Mer enn EN liksom. Hjemmekontoret kan seile sin egen sjø faktisk, JEG er ikke kaptein der lenger.. Nå er jeg på “jobb-jobben” flere ganger i uka, og denne uken faktisk hele uka. Koser meg! Selv om det er masse å gjøre om dagen. Til slutt blir jeg ferdig og da er det ferie..

Etter jobb har jeg gått gjennom byen i solskinnet, og endte opp på restaurant med Hr Frodith. Som vanlig er på en hvilken som helst onsdag…eller en annen dag… Deilig kylling-salat spiste jeg. Det er SÅ godt i sommervarmen.

Nå blir det is, det hører også til på en helt vanlig onsdag.


Har du en helt vanlig onsdag?
Eller har du noen spennende nyheter å fortelle? 🙂

 

 

#byliv

7 kommentarer
    1. Denne onsdagen er ikke helt vanlig. Det er jo St.Hans aften. Selv nå uten unger må den feires litt.

    2. Helt perfekt med en helt vanlig onsdag. Her er det litt korona fokus. 19 smitta pr nå, og det er relativt mye i en liten kommune. Men ellers er alt bra. Klar for tur sørover om ei ukes tid. Så hold på godværet. 🤗 Ha en fin kveld. 🤗

    3. Siste skoledag med elevene, har skrevet blogginnlegg, spist jordbæris, sett Spania slå Slovakia i fotball-EM, og snart skal Portugal slå Frankrike 😉 En super onsdag 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg