En helt vanlig torsdag…nesten..

 

 

Det er kanskje å overdrive litt. Den har vært alt annet enn vanlig..
Den har vært slitsom, men utrolig morsom!! 🙂

Jeg og super-kollegaen min har laget to oppsetninger av “Snøhvit og de 7 dvergene” med småttiser som er inne på deltid.
Skikkelig moro, og de var så flinke attte!

Men det tar på Frodithen å være regissør i 4 timer, med den aktiviteten det er på disse. Så derfor var det super -deilig å gå på restaurant etter jobb. 

Du kan vel gjette hvor Hr Frodith og jeg har vært? Altså type mat?

 

Denne møter oss i døra….

 

Og etter å ha bestilt, så kommer maten i denne…

 

 

Fine detaljer på veggene.

 

 

Veggteppe-detalj…

 

 

Nå sitter jeg her, nydusjet og fin, med beina høyt. 
Livet er ganske greit 🙂 

 

 #jobb #teater #indisk #restaurant #livet

12 kommentarer
    1. Tenker dere spiste indisk. 🙂 Høres ut som en hektisk dag ja, greit med en koselig avslutning også. Kos deg hos søster, leste fredagsinnlegget ditt, men fikk bare opp feilmelding da jeg forsøkte å kommentere …

    2. Så stilig sted da! Lignet litt Mother India som vi har vært på en gang eller to. Koselig med middag i andre omgivelser. Da blir neimen ikke en torsdag bare en torsdag. Klem 🙂

    3. En flott dag skjønner jeg fra ende til annen 😀 Flott opp-/innkjøring frem mot helga 😀 Kvalitetstid med mannen etter jobb er jo prikken over i’en 😀

    4. Leste en gang at dere regelmessig spiser ute i fine omgivelser. Man blir inspirert av slik pynt på veggene. Og maten smakte sikkert meget godt.Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg