En herlig ettermiddag

 

Etter en heller utmattende dag på  jobb, var det utrolig koselig i dag å treffe igjen Annebe. Hun er en bloggvenn jeg har kjent i mange år, og truffet mange ganger. Hun er rett og slett en nydelig person, både inni og utapå.

Nå var det lenge siden vi hadde sett hverandre utenom bloggen, bare vi to. Neste 2 år siden, så det var kjempekoselig at Anne tok kontakt i går, for å høre om jeg hadde tid å treffe henne.

 

Klart jeg hadde tid til noen skravletimer med henne <3
Vi koste oss på kafè…..

 

 

 

…før vi satte kursen …

 

 

…mot Operataket. 
Vi måtte jo ha noen bilder i det fine vårværet også 🙂

 

 

Jeg fikk masse energi av å treffe Anne i dag 🙂 

 

 

Selv om jeg føler at jeg ser litt sliten ut om dagen…

Takk Annebe, for et koselig treff igjen <3

 

 

Har du truffet noen bloggvenner før?

 

 

#bloggvenn #venn #annebe #kaffedate

21 kommentarer
    1. To kjempefine damer, sliten eller ei ♥
      Er fryktelig sliten her også, så du er i godt selskap 😉
      Koselig å se at dere fikk anledning å treffes igjen. Sånt er alltid godt 🙂 Gleder meg til å treffe deg igjen i juni 🙂
      Klem ♥

    2. Å så koselig – ja, Anne er ei sprudlende dame – akkurat som du! Jeg har jo truffet mange på bloggtreffet i fjor.. og i tillegg Connie (fruensvilje) og Helene (zoeticworld) og Sonja (rubia)…. og så er det mer på gang…… og snart et nytt bloggtreff! Hu hei så moro! Klemmer <3

    3. Her er det ikke mange møter med bloggvenner, der er dere damer flinkere enn det vi er. Ligger det i genene, jeg undres? Likevel, det er givende å ha den skriftlige kontakten bloggingen gir. Jeg setter stor pris på det.
      Ha en trivelig bloggdag.

    4. Kjempekoselige og flotte bilder av dere to <3 <3 🙂 Det er jo så kjempekoselig å treffe bloggvenner. Jeg har truffet 4 av mine bloggvenner, og det har vært kjempekoselig 🙂 Tre av dem blogger ikke mer, men de leser og følger bloggen min.

      Ønsker deg en kjempefin onsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    5. Å så gøy å møtes sånn, uten at det var planlagt i lang tid i forveien 😊 Så fine dere er begge to. Nå kjenner jeg at jeg gleder meg enda mer til juni 😍

    6. Flotte dere 😊 kjempeartig å se og lese 😊 tusen takk for titten. Jeg har jo truffet dere begge og noen til 😊. Synd jeg ikke klarer å få til å komme på treffet i Fredrikstad. 😊 Men sånn er det bare 😊

    7. Var så hyggelig å snakkes igjen og jeg fikk også en positiv opplevelse av å møte deg 😊 Litt utladet nå..så kommer innlegg i morgen tenker jeg.. Syns vi blei fine på bildene jeg…tilogmed i dårlig fotolys inne.. Stor klem til deg 😘

    8. To fine damer og koselig og treffes igjen . Selv treffer jeg Ann-Kristin (akbhandy) hver sommer når hun kommer nedover mot min retning. Og god kontakt har vi gjennom hele året. Hyggelig er det. 🤗

    9. ÅÅÅ så koselig at dere møttes!! 😀 Det var kjekt. Og så fine bilder :-)Flotte damer. Jeg såg ikke at du såg sliten ut før du sa det. Men du ser fin ut 🙂 <3

      1. Nei, jeg lurte på om jeg skulle si at jeg så sliten ut, jeg tenker andre kanskje ikke ser det. Men fant ut at jeg “legger kortene på bordet”. Jeg ER jo litt sliten 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg