En himmel full av stjerner :-)

 

“Gode venner er som stjerner. Det er ikke alltid du ser dem, men du vet at de alltid er der”.

 

 

Dette tenker jeg mye på. 
Jeg har noen venner som jeg ser ofte. Og noen venner jeg ser mer sjelden. Men uansett om det blir sjelden i perioder, så kjenner jeg langt inn i hjerteroten at de alltid vil være der. Det er godt.  Det er sånne venner som varer livet ut. De som man kan sitte å være stille sammen med, og som ikke krever annet av deg enn at du er deg selv. Det er de man ikke trenger bekreftelser fra, man kjenner det bare på hele seg at man er glad i dem og de i deg, selv i tider hvor man ikke ser hverandre.

 

Det er fint å kunne være stjerne på noens himmel 🙂 

 

#vennskap #livet

8 kommentarer
    1. Ja, akkurat sånn er det, jeg er så takknemlig❤️for når jeg møter en venn som ikke jeg treft på lenge er det som vi traff hverandre i går om du skjønner🦋

    2. Det er så godt med slike venner. Uansett hvor lang tid det går mellom hver gang så vet man hvor man har hverandre. Jeg er så heldig at jeg har noen av dem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg