En himmelsk opplevelse

 

Jeg ser muligens litt skeptisk ut, men i går var jeg med på en himmelsk opplevelse. En mat-opplevelse. Så det “oppsatte” smilet viste seg å bli helt ekte etterhvert. Restauranten lå tvers over gaten, og det var jammen bra på en kveld som i går. Det striregnet. 

 

Restaurantetn serverte tradsijonell latvisk mat, og vi valgte oss en rett hvor vi kjente igjen det meste av ingrediensene skrevet på engelsk. JEG er en pingle når det gjelder mat, men av og til slår jeg til. Og her fikk vi SÅ mye smaker: 

 

 

Kylling-rull med urtesmør i. Potetmos med gratinert ost, rødbeter, gurøtter, sukkererter, tomater, spicy tranebærsaus og noe småtteri jeg ikke vet helt… Og alt dandert på tallerknen så det var en fryd for øyet. DA blir det jammen en fryd for ganen også <3  Altså, en himmelsk opplevelse!
Av og til er det lurt for Frodithen å tre utafor komfortsonen også når det gjelder mat.. 😀

I dag er det hjemreise dag…Eller, det er sent i kveld, så det blir nok noen flere opplevelser.

 

 

#mat #restaurant #smakfullt

 

9 kommentarer

Siste innlegg