En “hund” etter opplevelser..

Hvorfor anførselstegn?

Fordi jeg mener ikke Faro vel! 😂 Det er MEG vi snakker om!! Det er JEG som er en hund etter opplevelser 😊

 

 

I år har jeg i hovedsak ønsket meg opplevelser i julegave. Det gir meg utrolig mye, kan være mindre stressende for giver å gi og i mange sammenhenger inkluderer det giver selv. En vinn-vinn gave spør du meg, og mange juler har jeg også gitt bort sånne gaver.

I år har jeg fått ikke mindre enn to helgeturer med giverne, med både kultur og natur inkludert. Jeg har fått cafe-besøk, med lunsj og kaker, og selskap med giverne.

Det som er litt ekstra fint med sånne gaver er at det er noe å glede seg til! De tas ikke ut med en gang, men man rekker massevis av sommerfugler før man får gaven. Jeg elsker jo sommerfugler også som du vet 😊

 

I tider som disse, med litt lite action, er det stor stas å se fram til hyttetur i vår og sommer, et cafe-besøk om en helg eller to og ikke minst av alt sosialt samvær med folk jeg er glad i ❤️

 

 

#julegaver #opplevelser

4 kommentarer
    1. Det er verdens beste gaver å få! Jeg pleier egentlig å få det av prinsessa – fikk til bursdan min, men ikke nå til jul….! Kos deg med å glede deg! Godeste klemmer <3

    2. Åh, så koselig, – da har du masse å glede deg til! 💝 Nydelig hund, – kanskje han er en del av opplevelsen også! 🥰 Ønsker deg fortsatt god jul! ✨🎄🌟

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg