En kvinne kan tåle alt….

 

“En kvinne kan tåle alt, bare det kler henne.” (Sitat: Hans Söhnker)

 

 

Ja, det er jeg jammen et levende bevis på innimellom. Jeg gikk med dette antrekket både mandag og tirsdag…Jada..jeg er en av de “gærningene” som går i samme antrekk to dager på rad… he-he.. 

Men poenget? Det var jo den trange stretch-buksa da, med knapp som presset inn i magen.. Og ull t-skjorte under for å holde varmen i tynn bluse… Som du hørte om i går.

Jeg innbiller meg at dette kler meg…at jeg er FIN… Men FYSJ hvor mye jeg måtte TÅLE på søndag, da dette ble tatt!! 

Ville bare vise deg de siste bildene i denne serien vi tok på søndag, Karidansen og jeg..

 

 

 

 

 

I dag derimot har jeg valset rundt i “pysj”-varianten av et jobb-antrekk. 

Dagen har vært ganske så fin. Undervist på Fjernundervisning, og det gikk slett ikke verst. Etter å ha sittet nedi den mørke kjelleren i 3 timer og undervist, spratt jeg ut  i solen med en god kollega, og kjøpte is. Man må feire litt når man har vært flink!

 

 

Gir du deg selv litt belønninger?

 

 

 

#klær #antrekk 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg