En lattermild dag

I dag har jeg ledd mye. 
Jeg sa her om dagen at jeg ikke ler ofte, og det stemmer. Men innimellom får jeg litt latterkrampe, og da er det vanskelig å slutte.

Med Karidansen er det lett å få litt latterkrampe. Av og til kommer sammenlikninger og beskrivelser ut på en så rar måte hos henne at jeg hikster og ler så tårene renner. Og det er ofte når vi driver og tar bilder, og vi “kommer på” at vi er godt oppi 50-årene begge to. 

Litt “snurpete” damer som sikkert bare er et par år eldre enn oss, glaner uten blygsel på de to “rare” damene som driver og leker seg på Operataket, mens munnene deres drar seg sammen til en smal strek.. Det faller noen “gloser” fra Karidansen, som kun jeg hører, og sånne ting kan f eks gjøre at jeg kniser hysterisk..

Eller når vi etterpå tar en kaffe, og det blir snakk om at det å bli “gammelmodig” ikke bare er snakk om valker og blomstrete tøy, men også mangelen på glimt i øyet.. Sånt får meg til å le så jeg griner 😀

 

 

 

 

 

 

 

 

#latter

11 kommentarer

Siste innlegg