En leken dag

I dag har jeg kost meg VELDIG!

Helt alene, men so what? 🙂 
Sola skinte, jeg var akkurat passe kledd til været og gikk hele veien opp til Teknisk Museum. Det er 5 km. 

Underveis fanget jeg massevis av skygger, så turen som til vanlig tar 1, 5 time til sammen, tok i dag 3 timer 😀 Så, hvis du så en god voksen dame lange Akerselva i dag, som hoppet og spratt, tøyde og bøyde, på litt “underlige” måter… så var det antagelig meg 😉 

 

 

Blåste litt innimellom også … 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#skyggelek

 

14 kommentarer
    1. Så flink du er til å finne motiver til skyggebilder, – ikke alltid så lett det synes jeg! Sprek også som gikk hele veien OPP til Kjelsås, langt dit og lettere å gå den andre veien. 💕 Nydelig vær på søndag, men ikke så fint idag. Ønsker deg uansett en flott dag! 🤗

    2. Du verden. Det var lit av en tur,, sånn i skyggen av deg selv. Hva skal man med andre, i slikt selskap. 🤗 Av og til i alle fall. 👏

    3. Gikk selv den samme turen en gang sammen med noen venner. Husker ikke hvor lang tid vi brukte men det var en fin tur. Mye kultur langs Akerselva. Oslo er flinke til det og legge inn grønne parker mellom biltrafikk og støy. Oslo er en fin by som har mangt man kan bruke tid på. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg