En leken dag?

 

I dag kan jeg se for meg blir en litt leken dag. Jeg skal treffe Karidansen, og vi har noen koselige planer. Dette er kanskje det deiligste med julen: tiden en har til å surre rundt og gjøre tøys og fjas.

I hverdagen blir jeg ofte litt for ofte grepet av “alvoret” eller hva man skal kalle et jobb-liv med litt for mye utfordringer til tider.  Jeg jobber med å legge av meg litt av alvoret, senke skuldrene, prøve å ta ting litt mer “på hæl`n”….Men når sant skal sies er jeg ikke blitt noe særlig flink til det enda…

 

 

 

 

Når det gjelder undervisning og den delen, da er det null problem med litt lekenhet. Men det er en annen del også,  en mer formell del, som jeg strir litt med å “få på plass” eller å LIKE…

 

Vel, nytt år står for døren. Nye muligheter. 

Nå er jeg i alle fall klar for noen timer med Karidansen. Og det er alltid koselig, så det blir nok noen bilder utover dagen 😉

 

Ha en fin dag så lenge <3

 

#lekenhet #alvor #hverdager #ferie

27 kommentarer

Siste innlegg