En liten bit av mamma

 

I dag har jeg satt fram den eneste pynten jeg ville ha fram. 

Det er disse to nissene. Og de er nemlig ikke bare nisser. Men egentlig en liten bit av mamma. <3 Jeg fikk skikkelig god følelse i kroppen når jeg satte dem frem. 

Mamma laget dem for mange år siden. Hun gikk på kurs for å lære å lage dem. Dette paret satt sammen med et annet par hjemme i barndomshjemmet, i mange år. I fjor satt de på stolene på rommet til mamma på sykehjemmet.

 

 

Jeg synes de er skikkelig fine og forseggjorte. Men det aller fineste er alle minnene som ligger i dem. En liten bit av mamma<3 

Hun sa alltid at hun likte de så godt, fordi de var så gode å holde i. Som små unger. Og det er helt sant. De har størrelse og form som litt lubne, gode unger 🙂 

 

 

Er de ikke fine? 

 

 

 

#nisser #mamma #minner

17 kommentarer

Siste innlegg