En liten ekstra julaften

 

I dag har vært en strålende dag. Selv om jeg er syk så har denne dagen virkelig “sparket fra seg”. Først var Kari her på besøk, som du kanskje så på innlegget jeg la ut tidligere i dag HER.

 

Så fikk Hr Frodith lurt meg med på et lite restaurantbesøk, rett nedi gata.

 

 

 

Og til slutt kom Anna-Lena, bestisen min, og mannen hennes. (Fredrik har jeg ennå ikke fått tegnet…Kommer nok etterhvert, men denne tegningen fra  sommertider får duge 🙂 )

 

 

Når de kom fikk jeg til og med julegave 🙂 Vi rakk ikke bytte gaver før julaften, men hva gjør vel det? Hyggelig med en ekstra liten julaften her i dag. Gaver, kaffe og sjokolade i sofakroken. Kjempekoselig for en som ikke tør å være stort utafor veggene her om dagen, i fare for å bli MER syk…

En gave med et kjempekoselig kort om at jeg var en hverdagsengel, og den snilleste hun visste. Og innafor papiret VAR det en hverdagsengel, kjøpt på Myke Mule. Ønsket meg smykker derfra 🙂 

 

 

Et fint lite smykke <3

 

 

Og et lite strikk-armbånd, hvor det står “bra nok”.
Og om jeg ikke husker på det i hverdagen, skal jeg dra i strikken, og da vil jeg nok huske det etterhvert 😀

 

 

 

#gaver #julaften #besøk #bestis

11 kommentarer
    1. Så koselig med besøk, og så fine og omtenksomme gaver! 💕 Fortsatt god bedring til deg! 🤞🍀

    2. Så fint! Ja, jeg har lest her i jula, men det ble på telefonen og da var det ikke så artig å kommentere, selv om det går det også. Håper dagene dine mot et nytt år blir bedre og bedre! Klem 🙂

    3. Så pen gave, sjekka mykemule.no og der var det mye fint. Tar vare på adressen. Slike ting kler deg godt. Ha en fin dag.

    4. Ja, Myke Mule lager mye fint til både hverdagsengler og passe flinke piker!😉 Bra å få litt avveksling på flere måter, når man har “bodd i sofakroken noen dager!💕

    5. Hyggelig både med Kari og besøk av bestis.. Og litt mat på restaurant smakte nok bra 🙂 Jeg har skikkelig vondt i hodet i dag..men hadde en ok dag i går 🙂 Fint smykke og “artig”armbånd.. Klem og fin kveld videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg