En liten tidsreise..

Ja, du synes kanskje det har vært litt ekstra lenge stille på meg?
Vel…naturlig årsak… Har vært på tidsreise.. Hadde ikke sosiale medier der jeg har vært! Og det er ikke BARE tull dette. 

Det har vært en fryktelig hektisk uke. Mye sykdom på jobb, og det betydde at det ble ekstra travelt. Vi hadde elever på opplæring, og temaet TID sto i fokus. Elevene har lært om døve nå, og døve i “gamle dager”. De laget bilder av seg selv som om hvordan de trodde de så ut som 100-åringer, og da laget så klart JEG et bilde som så ut til å inspirere.

 

 

En av dagene var vi på Oslo Skolemuseum. DET var fantastisk! Her ble vi også tatt med tilbake i tid. På med KJOLEFORKLÆR og BUSSERULLER og så var vi klare. Elevene måtte sitte på gamle, vonde pulter en time, tiltale frøken med ordet “frøken” etter hver gang de sto ved siden av pulten og fikk lov å si noe, drikke tran “på lat”, og noen måtte til og med stå i skammekroken. Et fantastisk opplegg som var anbefales på det varmeste. 

 

 

 

 

 

 

NÅ er det helg, og jeg skal kose rumpa av meg! Selv om uken var fantastisk fin med masse flotte elever sammen med meg på tidsreise, er det nå VELDIG deilig med fri. Her skal det shoppes og koses så mye jeg bare ORKER 😀

 

 

 

#hverdag #jobb #tidsreise #helg

28 kommentarer

Siste innlegg