En liten time-out


Jeg har hatt en liten time-out.

På flere måter…

 

 

Jeg har vært plaget med mye hodepine. Lenge. Og nå først i uken var det 3 dager sammenhengende. Men jeg er jo sånn skrudd sammen at jeg går på jobb likevel. Mye jeg skulle ha gjort. Og HAR fått gjort det. Særlig effektiv har jeg nok ikke vært, for med hodepine skal jeg love deg at jeg ikke fungerer optimalt.. Verken sosialt, pedagogisk eller fysisk selvfølgelig.
Så ble det en liten time-out her fra bloggen også. Orker ikke for alt i verden å se på en skjerm. Tror noen ganger at det er skjermene som LAGER hodepine…

I dag var første dag denne uken UTEN hodepine. Det tenkte jeg at skulle få var vare dagen ut, så jeg avspaserte litt, for å ta meg en TIME-OUT. Altså litt tid UTE 😀

 

Jeg jobbet 4, 5 time, og så tok jeg beina fatt. GIKK fra jobben og hjem. Det er ca 8 km. Så mye fint å se på underveis. Og det var skikkelig deilig temperatur. 

 

Jeg er veldig opptatt av lys, farger og skygger, når jeg skal fotografere. Og hvis lyset faller på en spesiell måte kan det bli ganske fine bilder. Eller artige i det minste.

 

 

Fant noen nye grafittier også. 

 

 

Noen blomster er fremdeles ganske så fine å fotografere også. 

 

 

Til sist etter å ha trasket gjennom nesten hele byen, fikk jeg premie også. Snille meg. Deler ut belønning 😀 Kafe-tur!!!

Dette trengte jeg virkelig. Det var skikkelig deilig!

 

 

6 kommentarer
    1. Den kaffekoppen var vel fortjent! Du er sannelig sprek som gikk den lange veien hjem, men så fikk du også sett mye fint! 🥰 Håper hodet fortsatt er bra. Ikke godt å ha det sånn! ❤️

    2. Det var mange fine og fargerike bilder! Jeg liker godt bilder med farger og lys! Topp.
      God bedring! Hodepine er noe dritt..Jeg har hatt min økt i sommer, tror det kom av stress på jobben!
      Fikk ikke hvilet meg i ferien heller, var på jobb annen hver dag selv om jeg hadde ferie! Både kvelder og helger..Stress og masse stress…
      Hodet tenkte jobb 24 timer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg