En løs “panter” i Botanisk hage…

 

Botanisk hage var perfekt i dag. Godt og varmt var det der, mellom husveggene. Men hadde forsikret meg litt pga kulden i går. 

Ullgenseren med hette gjorde nytten sin når “midtrabatten” er så fremtredende som nå. Og den passet perfekt til “panteren” min  🙂 

 

 

 

 

 

Skummel “panter” 😀

 

 

 

 

Buksen kjøpt på Cubus på fredag. 299,-, 
Genseren er merket Ajlajk, og ble kjøpt i fjor. En butikk jeg ikke vet hva heter. Litt dyr, fordi det var ull.

Jeg har egentlig aldri vært noe glad i dyremønstrede klær, men denne buksen er så grei for det er så lite kontrast mellom “flekkene”, og da synes jeg det er fint 🙂 

 

 

Liker du klær med dyremønster?

 

 

 

#antrekk #klær #bukse #photoshoot

 

 

6 kommentarer
    1. Herlige bilder, kommer ikke så godt frem det mønsteret på bildene synes jeg. Jeg liker slikt mønster veldig godt. Er ikke glad i blomster på klær.

    2. Herlig og bekvemt antrekk 🙂
      Jeg har et par dyremønstrede plagg, men de er ikke ofte i bruk. Og buksene mine er stort sett uten mønster i det hele tatt.
      Men alt kler den smukke, og i du er så absolutt en av dem ♥ Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg