En mini-feiring!

 

I dag har jeg vært på jobb!
Eller…jeg er på jobb hver dag jeg, men i dag har jeg ikke hatt hjemmekontor men vært FYSISK tilstede på jobben min. Er det 3 dager i uka nå. I morgen er det hjemmekontor igjen. Vi må bytte på litt, for det er mange der oppe egentlig.

Feirer litt i dag! Har gjort meg NESTEN ferdig med den ganske så formelle delen av jobben min. Møter med rektorer. Denne gangen IKKE på besøk fysisk på skolene som du vet, men har sittet på digitale plattformer og hatt møter dagen lang en ukes tid. I dag hadde jeg mitt nest siste.. 

 

Og om VELDIG kort tid er det SOMMERFERIE!!! Jippie!!

Hva jeg feirer med??  En liten kurv bringebær, slik ekte “festløver” gjør 😉

 

 

#jobb #hverdag #

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg