En ny dag venter

 

God morgen! 
Hatt en fin jullaften? 
Jeg koste meg veldig. 

Suste avgårde  på ettermiddagen. Gjennom Oslo S en snartur på cafe. Så videre med bussen. Få folk på bussen egentlig. Koffert og sekk fylt med pakker. 
Deilig pinnekjøtt til middag. Det spiser jeg ikke ofte, men det er jo veldig godt!  🙂

 

 

Fikk masse fine gaver. 
Et par av de er små opplevelser også. Det er koselig. En av de er “Roseslottet”. Et kunstprosjekt som holder til ute ved Frognerseteren. 
Gleder meg! En annen opplevelse er en hyttetur! 

 

I dag er en ny dag, og det blir det muligens en lite tur utover dagen. Og masse kos hjemme i leiligheten med Hr Frodith 

 

Ha en fin første dag jul <3

 

#julaften 

5 kommentarer
    1. Så godt å høre at du hadde en fin dag! 😊 Det ble masse pinnekjøtt på meg også, og tredobbel porsjon riskrem etterpå 😁 Koste meg med de nærmeste, og fikk fire fine gaver, bl.a. makrolinse til kameraet. Nå blir det mange nærbilder i bloggen fremover! 😀

    2. Slapper av i dag alene. Var en liten tur ute i dag, ville ta en skogstur men km ikke så langt. Må ta hensyn til helsa(kalk i hjertet) så det er best når man snur i tide. Men det ble 1 times tur og mulig det blir en tur seinere i dag. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg