En nytelsessyk latsabb?

Er det rett og slett det jeg har blitt?
En nytelsessyk latsabb?

 

Ikke nok med at jeg nylig har drevet dank i Gøteborg…Shoppet meg fra sans og samling, og spiste ute og gasset meg nesten hver dag der borte..Middager, kaker, romgodt..Ja…i det hele tatt..

 

Men jeg har liksom ikke GITT MEG…etter jeg kom hjem..

 

På søndag var det Vietnamesisk restaurant med Hr Frodith

 

 

 

I går var det ut å spise med Anna Lena, bestisen..

 

Spiste på Rice Bowl. Store digre porsjoner, og kjempegod mat. Koselig å være sammen med Anna Lena igjen så klart.

 

Og i dag svinset jeg bare frekk og freidig innom en Takeaway, og HENTET hjem litt middag..

 

 

Fantastisk behagelig!
Ingen oppvask, nydelig mat og ikke så verst pris heller..

Men er jeg rett og slett blitt en lettlivet, nytelsessyk latsabb?
Det ser nesten sånn ut. Kan jeg komme meg unna litt oppvask, litt matlaging og bare FÅ maten på et fat på restaurant eller mens jeg sitter i sofaen og ser tv, så er jeg strålende fornøyd. Jeg skjemmes nesten ikke en gang ved å si det!

Så ja…mulig jeg er en nytelsessyk latsabb. Men en veldig FORNØYD en i alle fall 😀

 

 

 

 

#mat #nytelse #lettvint #restaurant #lat

13 kommentarer

Siste innlegg