En perfekt liten Kinder-egg-lørdag

Trim, skravling og foto – et lite kinder-egg egentlig. Vi har alltid massevis å prate om, Mammaen til Lille Supermann og jeg. Det blir ikke tomt! 😀 Og med 11 km i beina, så kommer jeg til å skrive det opp som trim i Sats-appen under egen aktivitet. 
En del bilder blir det jo også, i tillegg til disse stolpene vi knipser. 

Ganske opplagt kl 9 om mårran også…

 

Mange fine ting å se på underveis..

 

 

 

Og når jeg sammen med Mammaen til Lille Supermann…

….så legger jo hun merke til hva jeg driver med….

 

 

…og får det på kamerarullen også…  😀

 

Lekker stil….

 

 

Se gjerne på GATEKUNSTEN jeg fant også 🙂

 

8 kommentarer
    1. I tillegg rakk vi jo å møte noen andre på kafé og kose oss der også 🤪 Ble bedre enn kinderegg det 👌

    2. Åh, det var langt og ble sikkert endel stolper? Fine bilder og du verden for noen blomsterbed! Koselig med selskap på turen! 🥰

    3. Med bøy i knærne og rompa ut…. det er skikkelig blogg-foto-positur altså! Deilig med en perfekt kinder-egg-lørdag! Og veldig fine bilder <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg