En særdeles sløv søndag

 

Jeg har vært skikkelig lat i dag. 
Har strikket nesten ferdig en turkis topp. Vasket opp bittelitt. Og ellers vært og gått meg en rusletur på løkka. 

 

Det var opphold en liten stund, så da benyttet jeg sjansen. Alltid fint ved elva. 

 

 

Var innom “Kaffebrenneriet” og tok meg en chiapudding og kaffe, mens jeg tittet på folk. Litt stille på folk i dag, ikke bare meg som er i litt tregt modus. Lite action i gatene. Egentlig ganske deilig 🙂 . 

 

 

 

Hva har du gjort denne søndagen?

 

 

 

 

#søndag #sløving

12 kommentarer
    1. Deilig med sløve søndager der man kan ta alt i sitt eget tempo. Min søndag ble brukt til å tørke litt støv, flytte på en og annen ting og spise middag hos mamsen. En skikkelig sløv søndag på meg også ❤

    2. Stilig antrekk, Frodith <3 høres ut som en flott søndag, syns jeg! Jeg kom meg jo hjem fra tur….. ellers har det vært mine vanlige gåturer….. og litt hviiiiile….. 🙂 klem

    3. Det hørtes ut som en perfekt søndag! Man skal ta det litt med ro og lade batteriene da. Nydelig ved Akerselva og fin du i herlige farger! ☺️ Ønsker deg en superfin mandag! 🌸

    4. En herlig søndag hos deg – og det å gå langs elva – det elsker jeg – og gleder meg til muligheten om en stund 😀

      Fine farger til deg – høstlig og fresh!

      God mandag!

      klem

    5. Halv lat dag om det kan beskrive dagen. Har vaska tøy, stuegardiner, bakt oste-horn, hjulpet gubben med å få opp jolla til frøkna, støvsugd og vasket deler av gulv X3, valp og regnvær er årsak til flittig vask. Eller sett på Sporløs og 113 😉 Fyrer i ovnen like mye for stemningen som for varmen. Ellers planlegger jeg morgendagen litt, eller det er blitt morgendag allerede, frøken strøken blir 15 år og da må det bakes littegrann.

    6. Jeg synes ikke det høres ut som du har vært lat i det hele tatt! Bare tatt livet med ro og hatt en fin dag! 😉
      Gult er kult 😀
      Jeg rakk ikke annet enn litt blogging i dag 😉

    7. Du er så fargerik og kul🧡💛🧡

      En søndag på Løkka høres eksotisk ut for meg, – chiapudding er digg = i mine ører en veldig fin søndag:)

      Jeg er på vei hjem fra Valdres. Har laget dørkrans av røsslyng i dag. Har akkurat skrevet ei lita blogg om det:-)
      Vet DU forresten hvem tanta til Hep Stars var? 😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg