En selfie med en kongelig

Det hadde du vel ikke trodd? At jeg skulle få tak i en kongelig til å stille på en selfie? Vel, noen har ikke noe valg… Og siden det er Frodithen som er på “ferde” så måtte hun si ja..
Hanne Beate har gitt meg denne oppgaven, og regner med hun er fornøyd med denne løsningen. Det er i alle fall JEG 😀

 

En selfie med en kongelig: 

 

 

 

 

Her er alle oppgavene jeg har fått av leserne mine. Du kan også legge igjen en oppgave hvis du vil, så havner du på listen under her. Og jeg skal PRØVE å gjennomføre 🙂

 

-En selfie med en kongelig (Hanne Beate)
-Hva er verdt et besøk i Oslo, som er litt ukjent for folk flest (Hanne Beate)
-Ukesaktivitetutfordring: typisk mandag, typisk tirsdag osv.. (Lillian:  sognafaret)
-Hemmelig hage (Verdande)

-Troll kan temmes (Verdande)
-Munter mat (Verdande)
-Kjolebonanza (Kjerrningtanker)
-Vann som er så stille og som speiler naturen, slik at man kan snu bildet begge veier og det ser likt ut (BforB)
-kjendis-Frodith (Kariengesvik)
-kake-Frodith (Kariengesvik)
-flygende-Frodith (Kariengesvik)
-Et bile av Frodith sammen med en snegle (Elevele)
-bade-i-juli- bilde (Utifriluft)
-selfie med trikkefører (Mettejosteinsdatter)

 

9 kommentarer
    1. Superbra løst! 😀👍 Jeg hadde faktisk dronning Sonja i tankene da jeg ga deg oppdraget. Vet at hun poserer så fint bak Slottet, – har bilde av junior på fanget hennes. Selfie med en levende kongelig kunne blitt nærmest umulig tror jeg, så bra du gjorde det på denne måten! 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg