En skikkelig happening!!

 

I morgen skjer noe som sjelden skjer, og derfor må sees på som en skikkelig “happening”..  For meg altså. Jeg skal til frisøren!! Sist jeg var der var i juli 2021 tror jeg 😀 Altså over et år siden. Jeg pleier mest å bare klippe tuppene, og når tupper blir slitt over et år så kan det bli ganske kort..

Av og til farger jeg håret også hos frisøren, for å få “full pakke” liksom. En skikkelig behandling. En opplevelse altså. Det godt å bare slappe helt av, og la noen gjøre meg “pen”.

 

Så hva tror dere, hvordan vil jeg se ut etter i morgen formiddag?

 

Sånn:

 

 

Eller sånn?

 

 

Kanskje sånn?

 

 

Eller tar jeg skrittet ut og farger det turkis, en gang for alle?  Hvar tror du?

 

 

 

#frisør #klipp

13 kommentarer
    1. Det blir sikkert et bra resultat i dag. Du blir like vakker og 10 år yngre etter besøket der. Bør kanskje gå ditt snart selv en i november. Ha en fin dag.

      1. He-he…jeg er nok ganske “tradisjonell” midt i all min røde galskap :-D. Men vi får se..om de finner på noe lurt som jeg faller for 😀

    2. Tror ikke du går for en revolusjonerende endring. Du kler jo godt det lange håret-men godt å få klippet deg litt når det
      er over ett år siden sist.😊

    3. Hihi, er nok nærmest bilde tre tipper jeg….! Deilig å fikse opp hos frisøren – jeg er jo der ofte, jeg igrunn – hver 6.-8.uke lissom…..! Hmmm…..! kos deg da! Klem <3

    4. Tror du går for bilde nr 3, jeg.🤗👍🏻
      Det er nok over halvannet år siden jeg var hos frisøren sist, så jeg kunne visst trengt en tur jeg også.🙈😂
      Nyt litt deilig egenpleie.🤩🥰

      1. Så koselig å se deg her inne da Lin!! 🙂 Kanskje du skulle begynne å blogge litt igjen? 🙂 Gleder meg til frisøren 🙂 God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg