En snartur ute av pysjen…

 

 

Har klart å få luftet snuten litt i dag også.
En snartur på butikken, og en tur på kafe. 
Fin stemning ute i verden. I min verden i alle fall.

 

 

Jeg var rask hjem igjen. Der var det nemlig noe som ventet…

 

Blomsterbuketten min trenger ikke så mye omsorg og stell for å bli holdt i live.. MEN.. den trenger jo å KOMME TIL LIVE. Jeg må få bygget den ferdig! Og når sant skal sies har jeg fått litt dilla. Så det blir mye blomster-snakk her på bloggen nå om dagen, og det får du bare tåle. Jeg snakker jo ALDRI om blomster resten av året.. 😉

 

 

Sånn så buketten ut etter pose 1 (i går)

 

 

Jeg er ikke ferdig med buketten ennå, men jeg har nå gjort ferdig 2 av 4 poser. 

 

Dette var dagens “hodebry”:

 

 

Som du ser er det ganske smått det jeg holder på med. Smått, før det blir stort og fint mener jeg.

 

 

 

 

Og etter et par timer var dagens bukett ferdig 🙂

 

 

Og sånn ser den ut sammen med de fra i går 🙂 

 

 

I morgen blir det Lupiner.


Buketten ser helt klart “plæstikk” ut. Men det ER jo det da, så det gjør for så vidt ingenting. Det er skikkelig meditativt og moro å holde på med. Jeg kommer garantert til å ønske meg mer lego 🙂

Nå er jeg tilbake i pysjen og klar for mat!

 

 

 

3 kommentarer
    1. Godt å komme ut og lufte seg litt etter så mye hodebry, – klarne hjernen 🥰 Moro med Lego, og på avstand ser den jo nesten ekte ut! Artig at de har begynt å lage slike sett! 👏 Kos deg med videre bygging!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg