En søndag med påfyll

 

Når man har en litt småstressende hverdag er det viktig med skikkelig påfyll i helgene. Å slappe skikkelig av, samtidig som man fyller på med luft, skravling, trim og en dose galskap er viktig for å være full-ladet til uka starter igjen. 

Dagen med Karidansen ble som jeg tenkte meg: en søndag med påfyll. Sol, flott fotolys, ikke FOR kaldt, en opplagt Karidansen og en opplagt Frodith. 

Og i enden av moroa: Kaffebrenneriet. 
Her er noen bilder fra dagen:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Har du hatt en bra søndag?

 

 

#tur #foto #rekreasjon #påfyll #akerselva

16 kommentarer
    1. Fine bilder. Jeg tenker litt melodi da jeg ser dere. Svensktopp engang “rød va din munn, så rød som aftonons sol…………… 😊

    2. Ser trivelig ut 🙂 Flotte dere ..og vakre bilder med speilinger i vann 🙂 Og du hadde på kjolen ja..fiiiin ! Ønsker deg ei fin kommende uke <3<3

    3. Fine bilder altså…sukk. Det er jammen idyllisk med snø også.
      Jeg har jo fundert på å ta meg en tur til Oslo nå snart, meeeen snø…..hmm? Mulig jeg må revurdere og utsette litt. Fint på bilder, men jeg sliter med å bakse med det.
      Tur blir det, om ikke så lenge. Har alvorlige planer om det, og når jeg ser de flotte bildene dere deler, ja, da blir jeg jo helt betatt 🙂
      Kos å få se litt fra dagen deres ♥

      Klem ♥

    4. så koselig å se att du og Kari har blitt så gode venner,møtes rett som det er :=) og kjempefine bilder var det av dere også :=) en kjekk søndag ser eg dere har hatt ja :=) det har jeg også hatt,hatt søster her noen dager,nå reiste dei til mamma i kveld,blir bisettelse på pappa tirsdag

    5. Fine bilder fra en perfekt søndag. Akerselva, kaffebrenneriet og flott vintervær. Dagen har skapt mange gode miner for dere vil jeg mene. Ha en fin kveld.

    6. Så fine bilder av dere og flotte speilinger! Koselig å treffe fugler på turen også da! Virker som en perfekt ladedag! Bra vær her også, og passe temperatur. Sola varmet faktisk litt der den stakk fram, men imorgen er det meldt snø.

    7. Så herlig, med to opplagte fotofrøkener på tur og Kaffebrenneriet 🙂 Høres ut som en bortimot perfekt søndag faktisk 😀 Herlige bilder av dere!
      Håper du får en fin kveld, Frodith <3 Søndagsklem til deg
      PS: Jotakk, jeg har hatt en fin dag. Sett på gamle bilder bl.a og det er alltids litt spennende å gå ned memory lane 🙂

    8. Kjempeflott 😀 Så flotte bilder 🙂 Og ikke minst, flotte personer. Og nå la AnneB ut minnebilde fra bloggtreffet. Om det blir noe sånt til neste år.. så si fra så tidlg som mulig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg