En spinnvill uke!

 

Denne uken har vært spinnvill i mine øyne. 
Siden jeg er “småskala-Frodith” så trenger jo ikke det nødvendigvis være så VILT i dine øyne. Men for meg som liker det rimelig rolig i utgangspunktet, så blir denne uken for spinn-vill å regne. 

Det har gått i ett på jobb. Jeg har drukket kaffen min på do…ikke fordi det er så veldig hyggelig akkurat, men for å få unna et par ting samtidig..

Mandag kveld hjem å pakke, og skru fra hverandre sofa som skulle hentes onsdag når vi fikk ny.
Tirsdag: Opp kl 04:00 for å ta flytog, fly, buss for å lande i Bergen på jobb. Full rulle i Bergen fram til langt på kveld. Og jeg hadde knapt sett hotellrommet mitt før jeg kom hjem fra middag i 23-tiden.

Onsdag: Ny dag med fullt program i Bergen, til vi dro rett til flyplassen  og mot Oslo igjen. Hjemme i 20-tiden hvor jeg og Hr Frodith skrudde sammen ny sofa som hadde kommet. 
Torsdag: Trøtt som en strømpe, masse oppgaver på jobb og jobbet til sen ettermiddag.

Fredag: Full rulle fra kl 7 på jobb, og til jeg gikk 15:30. 

Har ikke rukket å trene en gang!! Krise! Jeg er jo blitt nærmest “treningsnarkoman”. (*ler vilt og uhemmet)

 

Men SÅÅÅÅÅ…..var det helg!!
Rett å møte søsters på Jaipur og spise nydelig mango-lam.
Litt shopping på vei nedover Karl Johan. Jepp- Ny vinterkjole!! Man må ha fin kjole på vinteren også så klart!

 

 

Den ser kanskje litt kjedelig ut der den henger, men den er en “råtass” på kroppen 😀 Bilder kommer!

I morgen går turen til Ski for å møte Lady August, og for kanskje å kjøpe noen tøffe støvletter til.

Søndag skal det trenes. 

Ja…da har du oversikt over meg!! Både hva som HAR skjedd og hvor du har meg resten av helgen.  😉

 

 

7 kommentarer
    1. Herlig kjole, og superfin til deg som kler gulfarger! Gleder meg til bilder! Ja, jammen har du hatt tett program! Er ikke så nøye at du ikke har fått trent, for mye trening i alt du har drevet med også! Kos deg i Ski og på trening på søndag! 🥰

    2. Oisan – du har jammen hatt mye å drive med…. jeg blei helt andpusten, hihi….! Og kjolen er lekker – gleder meg til å se deg med den! Herlige farger! Kos deg masse i ny sofa nå – og god helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg