En tur til Memphis- IGJEN…

 

Ja…eller PÅ Memphis kan jeg vel si…

 

Du tenkte jeg kanskje var ute og “fartet” igjen?? Stadig på farta i inn og utland (les: Sverige), som seg hør og bør en ekte blogger…?

 

Vel…jeg er og farter litt jeg også…men mest “innabys”.. Og noen luksus-vaner har sneket seg helt “umerkelig” på meg… Hm…
I dag var vi altså ute og spiste IGJEN…Ha-ha.. Det er jo ikke mer enn to dager siden vi var på indisk.
Ååå, som jeg koser meg!!

 

 

Memphis cafe/restaurant/bar er midt i blinken! Uhøytidelig. Bar på kvelden. Kafe og restaurant på dagen. Og med en veldig trivelig mann som jobber døgnet rundt der inn. Han er både eier, daglig leder og kokk tror jeg. I tillegg til å være servitøren 😉

 

 

 

 

Jeg tar som regel en Løkka-pizza. Kylling, bacon og pepperoni. 

 

Og tror du ikke den snille eieren/kokken/kelneren kom med en Panacotta til oss da! Gratis! Som vi skulle spise på deling. Så der satt vi som Lady og Landstrykeren – jeg og Hr Frodith- med hver vår skje og snuten i Panacotta-bollen. Nam!!

 

 

Spiser du ofte ute?

 

 

 

#mat #restaurant #memphis #luksus

11 kommentarer
    1. De der veggene likte jeg! Det var litt artig. For jeg har ett omtrent make M. Monroe bilde som jeg pratet om ramme til tidligere idag. Den pizzaen såg god ut! Jeg elsker å spise ute på mange måter, og i perioder har jeg gjort det veldig ofte. Men siste året har det vært sjelden. Håper på litt oftere.

      1. Vi har gått HELT bananas med ute-spising siste perioden 😀 Deilig 🙂 Fin plass, og en veldig hyggelig eier 🙂 Italiensk han tror jeg 🙂

    2. Høres veldig koselig og flott kafe/resturant der hadde nok jeg likt meg også. Jeg spiser skjeldent ute, økonomien min tåler ikke mange utskjeielser 😀

    3. Ser veldig godt ut. Deilig. Beste som er å spise ute. Vært litt lite på meg men det tar seg opp.. Nå som sola kommer og det er liv i byen. Aldri hørt om dette stedet… Må jeg forske på 😀

    4. Kule Frodith på farta.. 🙂 Så deilig å spise ute da..og det her så jo både godt og trivelig ut.og sikkert fin avslutning med litt gratis og søtt.. Vi spiser ikke ofte ute, av og til.. men mer kaffe og litt til på dagtid i helgene hos oss da.. 🙂 Ha en fin kveld 🙂 Klem <3

      1. Dere koser dere jo på kafe i helgene, det er jo kos det da. Jeg er jo litt lat som du vet 🙂 Så da blir det middag ute 😉 Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg