En vakker sjel – om LIVET

 

Lisa Aisato må ha en vakker sjel. INGEN kan lage så vakre bilder, uten å ha en vakker sjel selv. Hun har samlet sine verker, de aller flotteste, i en bok. “LIVET”.  Illustrasjoner, med tekst som sier alt. LITE tekst, fordi bildene er så talende i seg selv

Jeg kjenner jeg ønsker meg disse bildene i STORT format på veggen min, men nøyer meg foreløpig med boken og de nydelige bildene.

 

 

Hun viser oss hvordan det er når vi vokser til, og slutter å leke…

 

 

 

 

Hun snakker om å få læreren man aldri glemmer… Akkurat en sånn jeg vil være 🙂

 

 

 

Hun snakker om når man kommer i den fasen man vil gjøre OPPRØR….

 

 

…og i akkurat samme fase trenger pappaen sin aller mest innimellom…

 

 

 

Hun snakker om å lete….og å finne KJÆRLIGHET….

 

 

…i alle former, farger og nyanser..

 

 

 

 

 

 

Og har du ikke NÅ fått lyst på denne boken, så er det nesten litt rart 😀

Håper du går å kjøper den, eller ønsker den til bursdagen eller noe. Den er nydelig <3 Bildene jeg har tatt er kun bilder fotografert fra boken, med mobilen min.

 

Men hvis du går inn HER finner du kunstnerens egen nettside, og kan lete fram de fine bildene hun har.

 

 

#kunst #illustrasjoner #illustratør #lisaaisato #livet

10 kommentarer
    1. Ja de er fine. Selv om jeg liker bedre bok med ord 😀 Og bilder i mitt hode. Eller kokebok med matbilder 😀 Jada, jeg er litt rar 😀 Nyt romjulen, håper du hoster litt mindre…<3 Jeg er midt i 50-års festens matlaging, så her ble det lite blogging. Men jeg kommer tilbake, og jeg skal ta bilder i klærne jeg fikk hos deg. 🙂

    2. Denne boken er så nydelig! Jeg gikk den til jul. Har flere bøker hvor hun har tegnet – og tegningene hennes er bare helt fantastiske! En bok å bli glad i dette <3

    3. Utrolig flott,, jeg er så takknemlig for at jeg fikk den i gave fra deg og Kari.. det satte jeg utrolig stor pris på. 🙂 Sønn og samboer satt lenge og kikka i den og fikk flott assosiasjoner 🙂 Klem

    4. Hun er så dyktig. Bodde her på Kråkerøy hun. Rett borti gata ved meg. Men så flyttet til Hvaler. Hun har en så fin penn. Det er så lett å se hennes tegninger. De er unike.

    5. Helt nydelige bilder..og som du sier så trengs ikke så mange ord for å forstå alvoret og kjærligheten som ligger i disse bildene..<3 Klem <3

    6. Hun har SÅ nydelige bilder, som forteller så mye! 💕 Jeg ønsker meg et stort bilde jeg også, – vanskelig å få bestemt seg for hvilket, for de er så fine alle sammen!

    7. Ja, den er utrolig vakker. Jeg har lyst til å kjøpe den til meg sjøl etter hvert. Er også enig i at hun må ha en vakker sjel. En klok dame, som ser noe av det som kan ligge bak – også når vi brøler som sinte løver…❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg