En veldig rar opplevelse..

 

En veldig rar opplevelse…
Når du tror du vet hva du skal.. Og så viser det seg å overhode ikke være slik du har innbilt deg.. Da får dagen en annen vending liksom…

I går hadde jeg time til MR.  Ja da…selv om jeg SER ung ut…(he-he)…så er det deler av meg som begynner å bli litt “slitne”… eller gamle om du vil…  Men altså dette med MR…Jeg har liksom tenkt at siden det gjelder en tommel og en skulder, så er det noen små apparater som skal ordne DEN biffen liksom.. Jeg mener: en tommel! Blir ikke sendt inn i en trommel pga det!

Men joda…
Når jeg sto i resepsjonen å skulle registrere meg, og de begynte å snakke om metall, om jeg hadde de INNI kroppen og utapå osv… Da skjønte jeg at det var snakk om tromling… På en helt vanlig lørdag.. Hjelpes!!

Av med bh og sko, og så var det å bendes HIT og DIT for å få plass inni den der trommelen. Armer over hodet, ligg stille med beina. På med hørselvern, med musikk inni…Og så var det klart for å kjøres inn. Jeg lukket øynene hele tiden, fra jeg ble kjørt inn, og til jeg var ute igjen. Orket ikke vite HVOR trangt det var inni der.. Klarte å nesten sovne inni der, selv om det bråket noe infernalsk..

Så  det gikk altså veldig fint, selv om jeg ble litt “satt ut” i starten.. Og nå er det bare å vente på svarene..
Men en ganske rar opplevelse…hele den der tromlingen 😀

 

#MR

 

14 kommentarer
    1. Åååå så tøff de er. Jeg håper jeg slipper den der, høres så skummel ut. Men smart å lukke øynene 🙂

    2. Ja det der er solide saker. På “mitt” mr-sykehus har de nettopp fått ny mr-maskin. De måtte skjære høl i veggen og heise den inn med kran… Digre saker. Sist jeg tok mr- bilder tok det bare 20 min. Gangen før der lå jeg i trommelen 1 1/2 time med beskjed om ikke å hoste, ikke kremte, ikke blunke og i alle fall ikke måtte tisse🙈Det gikk!

    3. Oyda, for en tommel???? Ja, nå har de nok sjekket alle ledd tenker jeg. Nei, jeg har aldri tatt MR, men det er nok av andre som har fortalt om det trange rommet og om romlingen. Godt det er gjort. Klem fra meg 🙂

    4. Så godt å være ferdig med det! 🙌 Jeg har fulgt en til MR, og alt snakket om metall gjør at en tenker at en slik maskin må være skummel. Og ikke MINST alt bråket og trang tunnel! 😳

    5. Det har man vært gitt, men neppe i samme trommel. 🤗 På onsdag skal jeg i CT, og bare med en liten del av ene skanken. Lykke til, tvi tvi. 🤗

    6. Jeg har tatt MR noen ganger, og hater det… Har jo så klaustrofobi at det er veldig vanskelig å få gjennomført det. Har aldri tatt av fingre, men av knær, nakke og skuldre 😉

    7. Har også vært i trommel noen ganger. Mindre “skummelt” når man vet hvordan det fungerer. Sist opplevde jeg det nesten som å være på hip-hop-konsert 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg